Terminus Craft Forum

Vítej na fóru herního serveru Terminus Craft!

Nejste přihlášeni

#1 2019-05-23 20:43:40

FlashCRY
Člen

Přihláška pro vstup do AT - FlashCRY

Ahoj, vítám tě u mé žádosti o vstupu do AT.

1) Věk: 20+

2) Aktivita: Na serveru mám určitě přes 24 hodin, moje aktivita závisí na volném času, měl bych být schopen nahrát minimálně 1-2 hodiny denně.

3) Komunikace: Pro hlasovou komunikaci používám TS3, ale orientuji se i na Discordu, facebook a mess mám také, popřípadě steam.

4) Něco o mě: Jmenuji se Václav a pocházím z Mladé Boleslavi, momentálně studuji "Mechanizace a služby se zaměřením Doprava a Logistika", momentálně se snažím o úspěšné dokončení s maturitní zkouškou. Dříve jsem hrál florbal se sedmiletou zkušeností, ale bohužel zradil mě můj zdravotní stav. V této době se plně snažím věnovat cvičení (fitko, bodybuilding). Ve volném čase regenerace a lenošení či hraní.

5) Zkušenosti: MC hraju již několik let, ale teď jsem se asi po roční pauze vrátil znovu objevovat svět kostiček, na několika serverech jsem byl na pozicích převážně Builder, Helper nebo Admin.

Dále také hraju hry jako CS:GO, WoW, WoT, a na webu DarkOrbit, dříve jsem hrával i Apex, Fortnite, Rainbow Six Siege, League of Legends a další.

Momentálně většinu času trávím na MC, Csku a DarkOrbitu.

Dá se říct že zkušenosti mám, určitě by ale neuškodilo si osvěžit nějaké příkazy, už je to nějaký pátek co jsem je nepoužíval.
Velmi mě zaujal Váš server z hlediska jednoduchosti a nepřeplácanosti, ochotného adminteamu a hráčů kteří dokáži poradit i nováčkům.

6) Pravidla: Pravidla ovšem znám.

7) Prohřešky:Žádné doposud nemám viz. zde: http://bans.tcraft.eu/history.php?uuid= … &from=bany

Chtěl bych být pro server přínosným a hlavně příkladným "Helperem" pro další nové hráče.

Budu rád za jakoukoliv odezvu, případné dotazy rád zodpovím.
S pozdravem hezkého večera,

FlashCRY

#2 2019-05-26 21:58:59

DanRo
Člen

Re: Přihláška pro vstup do AT - FlashCRY

Zdravím,